[Tutorial JS] BinaryJS - transfer binar de date

#1
Nume Tutorial: BinaryJS - transfer binar de date bidirectional prin intermediul websockets
Descriere: BinaryJS - transfer binar de date bidirectional prin intermediul websockets
Download:
Autor: Anonim
Sursa (Link-ul oficial):
tutorialeonline
Propria parere: Folositor.
Tutorialul:

În urmă cu ceva vreme am avut câteva discuții pe tema transferului de date binar în Javascript. Discuția respectivă a ajuns la concluzia că tehnologia existentă în acel moment nu putea transmite date binare, audio, video prin Javascript. Răspunsul era Flash sau Java Applets. Se pare că discuția respectivă trebuie actualizată. De la Chrome 15+, Firefox 11+, Internet Explorer 10 și Safari ultima versiune, putem spune cu certitudine că transferul de date binare în Javascript nu mai este un vis.

BinaryJS este un framework ce folosește websockets pentru a trimite, a face stream, și pentru a menține canalul bidirectional pentru transferul de date între Javascript din browser și Node.js. Serializarea de tip BinaryPack este rapidă, binară și compatibilă cu JSON. Datele rămân în formatul binar la periferiile canalului de comunicare. Framework-ul poate face buffer pe bucăți mari de date pentru a spori performanța stream-ului. Datele sunt trimise concurent pe o conexiune websocket multiplex. API-ul suportă și servicii precum “pause”, “resume” și “end” pe toată perioada în care BinaryJS are un canal deschis.
Exemplu de client/server

Node.js server

Cod: Selectaţi tot

var server = BinaryServer({port: 9000});
    server.on('connection', function(client){
       client.on('stream', function(stream, meta){
          var file = fs.createWriteStream(meta.file);
          stream.pipe(file);
       });
    }); 
Browser:

Cod: Selectaţi tot

var client = BinaryClient('ws://localhost:9000');
    client.on('open', function(stream){
       var stream = client.createStream({file: 'hello.txt'});
       stream.write('Hello');
       stream.write('World!');
       stream.end();
    });

De ce ai folosi BinaryJS?

Cod: Selectaţi tot

- pare să aibă aceasi flexibilitate ca o conexiune TCP între un client și server
- realtime multiplayer video game fără a mai folosi canalele bazate pe comunicare
- streaming FLAC într-un API WebAudio prin HTML5
- încărcarea imaginilor progresiv (pentru ecrane retina și fotografii la rezoluții mari) 

Înapoi la “Tutoriale JS”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator