Re: [Obligatie] Voturi Freakz
#7282vot: 9280

2. Daca nu poti sta langa o persoana la rau,nu ai dreptul sa stai langa ea la bine!
3. Iubirea este viata,daca nu iubesti nu poti sa zici ca traiesti!
4. Nu vinde ieftin o prietenie veche,deoarece vei plati scump pentru una noua!
5. Ai fi puternic inseamna a face pe cineva cu inima franta sa zambeasca chiar si atunci cand sufletul tau este ranit!
Re: [Obligatie] Voturi Freakz
#7285vot: 9284
Detinator Metin2 Last World
Metin2 Last World
Site: http://last-world.mtn2.ro/
Contact:
1. Pe forum:
2. Telefon:
0758889021
4. Y!M:
marian.m904@yahoo.ro

Metin2 Last World

Contact:
1. Pe forum:


4. Y!M:

Re: [Obligatie] Voturi Freakz
#7286vot 9285
Detinator ZmC.EuropaCs.Ro
Contact:
1. Pe forum: PM
2 Telefon: 0722206603
3. Skype: totoi_ciprian (Ciprian Totoi)
5. Chat Steam: cypryan17
6. Ts3: Ts3.EuropaCs.Ro
Re: [Obligatie] Voturi Freakz
#72879286..

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Obligatie] Voturi Freakz
#7289Voturi: 9288
Pozitia in lista cu servere: 17 (Pagina 1)
Pozitia in lista cu servere: 17 (Pagina 1)


**Fost Manager Resurse**
**Fost Designer 3D**


