[Cerere admin]

#1
Numele de pe forum: sub-zerooo
Numele de Admin: [Fnatic]JaSpErW
Serverul pe care ai Admin: Furien.EuropaCs.Ro
Gradul de Admin: Nu stiu...
Detinatorul Server-ului: LOLpgl
Link cerere de admin acceptata: http://europacs.ro/forum/viewtopic.php?f=493&t=41003
Voturile mele pe Furien.EuropaCs.Ro: 3352, 3356, 3359, 3363,

Multi ma privesc ca pe un dusman, putini ma privesc ca pe un prieten.
~,,Iert dar nu uit"~
Respecta-ma si vei fi respectat.
Contact
1. Y!M: fnaticjasper.furienecs@yahoo.ro
2. Skype: jok3rul2012
3. Ts3: Furien.EuropaCs.Ro
4. Pe Server: Furien.EuropaCs.Ro
5. Telefon: 0765252919

Re: [Cerere admin]

#2
:ACCEPTAT: :T/C:
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin Server”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori