[Anticheat] WarGods

#1
Numele AntiCheat-ului: WarGods
Descriere:
Wargods Anti Cheat este o aplicatie care prin utilizarea ei detecteaza o mare majoritate a codurilor. Jucatorul va trebui sa deschida cs-ul prin acest program iar daca va incerca sa bage cod, aplicatia il va detecta raportand in evidenta online datele acestuia.
Download: http://www.wargods.ro/wac/download.php
Autor: War Guards
Sursa (Link-ul oficial):
Instalare:
Pentru instalare copiati wac_resources.amxx in folderul cstrike/addons/amxmodx/plugins, dupa care deschideti fisierul cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini cu un editor de text. In acesta treceti pe o linie textul wac_resources.amxx ! Salvati si iesiti. Pluginul va deveni activ cu schimbarea hartii/restartul serverului.
Pentru a customiza acest plugin dupa preferinta fiecaruia, cat si pentru sugestii sau daca doriti si alte functii in acest plugin, contactati-ne!
Sursa nu o fac publica din motive de drepturi de autor. Sigur se va gasi cineva sa o copieze/redistribuie fara acordul meu si vor iesi probleme. Atat pluginul, evidentele cat si programul sunt sub Copyright si nu glumesc. WAC este liber pentru oricine cat timp sunt respectate anumite reguli de bun simt spun eu. Daca aveti suspiciuni il dezasamblati si veti vedea apelurile de functii, stiva, cat si variabilele.

Cvars:
wac_autokick 1/0
Implicit 0: 1-Adminii si sloturile vor primi kick daca nu folosesc WAC. 0-Toti jucatorii indiferent de acces pot juca fara WAC!
wac_autokicktime float
Daca wac_autokick este setat 1, dupa cate secunde de la conectare+ cel mult 3min jucatorul va primi kick. Implicit 60.0(1 minut)
De ce spun "+cel mult 3 minute". Ca o masura de optimizare a pluginului, pentru a nu exista probleme cu requesturile la schimbarea hartii, atunci cand toti jucatorii se conecteaza deodata, pentru a nu forta resursele hostului(indiferent de acesta) requestul pentru intrebarea daca un jucator are sau nu WAC activ este trimis de catre plugin evidentei cu un delay calculat dupa formula: numarul_jucatorului*5.0. Adica in cazul schimbarii hartii acest request va vi trimis in functie de jucator la un interval de 5 secunde fata de precedentul request. Acel 3 minute vine din faptul ca un server poate avea maxim 32 jucatori. Deci in cel mai rau caz delayul va fi de 5*32 secunde=160 secunde= 2.6 minute, prin aproximatie 3. Daca un jucator sa spunem este al 12lea pe server, requestul va fi trimis la 5*12=60 secunde dupa conectarea acestuia. Acesta este motivul pentru care si in evidenta on-line un jucator va aparea ca joaca pe un anumit server la un delay de maxim 3 minute.
Concluzie: wac_autokick seteaza timpul dupa care un jucator va primi kick de la trimiterea requestului. Adica maxim 3min + cat e setat in cvar.

Important: Acest delay poate fi scos din plugin la cerere in functie de serverul pe care va rula. Masura delayului este pusa pentru serverele slabe! Personal pe serverele WarGods am scos acest delay. Daca vedeti in asta un impediment se poate scoate fara nici cea mai mica problema daca aveti host bun. In alta ordine de idei...Sa fim seriosi, 3 minute inseamna o runda, poate 2. Nu cred ca e asa mare problema.
Multi o sa spuneti: Pai bun, dar daca un jucator se conecteaza in alta runda decat prima, la ce sa astepte atat requestul? Raspunsul e simplu: 1: E o munca inutila in a depista daca se conecteaza in prima runda sau nu.
2: Si daca odata cu acel jucator se mai conecteaza sa spunem inca 5,sau 10 sau 2? 3: De ce ai vrea sa fortezi serverul, sa creasca lagul deodata cand pentru 3 minute in plus poate rula normal?

Posibile probleme:
Este clar, niciun program/plugin/anticheat din lumea asta nu este perfect pe toate configuratiile. Este o utopie asta. Cat de bine ar fi construit nu va functiona perfect pe orice configuratie. Drept urmare mai bine sa anticipezi problemele posibile:
Unele firme de hosting blocheaza modulul sockets. In acest caz ori cereti deblocarea si explicati de ce, ori nu folositi pluginul.
Unele servere de hosting...aici server= computerul fizic pe care este tinut serverul au blocate anumite porturi. Printre care si portul 80 cel de HTTP. In concluzie chiar daca e activat modulul sockets, acesta nu va functiona si serverul se va bloca la primul request. De retinut ca in acest caz nu va merge niciun plugin ce foloseste acest modul(xredirect,globalchat,etc)
Propria parere: Este suuper bun
Imagine
Imagine

Înapoi la “Anticheat”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori