[Cerere Schimbare] Darth vader

#1
Nume Real: Ruben
Numele Actual de pe forum: Darth Vader
Numele Nou de pe forum: DoofeRsmitZ
Email: thedark.angel77@yahoo.com
Posturi: 1000 si ceva
Vechime: Very old
Motivul pentru care doriti aceasta schimbare: 'cause I like it .

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: [Cerere Schimbare] Darth vader

#2
Cerere acceptata.
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae
Încuiat

Înapoi la “Cerere Schimbare Nume”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator