Cerere Moderator AsaSinU

#1
Numele de pe forum: AsaSinU
Numele real: Adi
Varsta: 17
Email: adydeady12@yahoo.com
Vechime: 5 luni
Posturi: 250+
Categoria in care vrei sa fii moderator: unde mai e loc :)
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: depinde 2-3 ore
De ce vrei acest grad?: sa fac mai multe posturi si poate ajut si comunitatea :)
Imagine
Nume Anterioare: AnAcKiNNN , #RedX , AsaSinU.

Re: Cerere Moderator AsaSinU

#5
:CONTRA: imi pare rau,dar nu ai posturi destule
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Cerere Moderator AsaSinU

#7
Nu avem sectiunea "unde mai e loc".
:RESPINS: :T/C:
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Încuiat

Înapoi la “Cerere Moderator”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori