[Cerere] xPerversuL

#1
Numele de pe forum:PerversuL
Numele real:Vlad
Varsta:16 fac in Mai 17
Email:csvlad715@yahoo.com
Vechime:Joc de 2/3 zile dar promit ca o sa am ore multe.
Posturi:La intrebarea asta nu stiu la ce va referiti..
Categoria in care vrei sa fii moderator:
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?:1/2 ore . Fac fotbal si dasta nu pot mai mult..
De ce vrei acest grad?:Ca sa ajut serverul si sa fie 32/32.

Re: [Cerere] xPerversuL

#3
:CONTRA: Sectiune gresita
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere] xPerversuL

#4
Nu asta e sectiune unde ceri admin pe un server.
T/C.
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Încuiat

Înapoi la “Cerere Moderator”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori