Numele de pe forum: tavii___________
Numele real: Tavii
Varsta: 17
Email: tavyboss97@yahoo.com
Vechime: aproape 7 luni
Posturi: 200+ dar jur ca O sa fac
Categoria in care vrei sa fii moderator: Ești nou?.prezinta-te
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: am avut probleme cu pc-ul dar o sa stau 2 ore pe zii
De vrei acest grad?: sa ajut și o sa mă descurc.
Re: cerere moderator tavii___________
#5
de ce nu vreti sa intelegeti ca nu mai pune pe nimeni moderator acolo? Re: cerere moderator tavii___________
#6
Nu indeplinesti conditiile.Nu se mai aleg moderatori pentru acea sectiune.
Re: cerere moderator tavii___________
#7
acolo nu se da moderator
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: cerere moderator tavii___________
#8Cerere respinsa.
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"




