Numele Fondatorului: EnjoY
Varsta Fondatorului: 16 ani
IP-ul Serverului: 188.213.212.114:27015
DNS: Rs.EuropaCs.Ro / Respawn.EuropaCs.Ro
Joc: Cs 1.6
ID Contact: ravravy@yahoo.com
Average: Serverul este de abia l-a inceput, dar am sa il tin in boost-uri momentan !
Mod : Furien
Sloturi: 24 sloturi
Locatie Host: Nu Stiu !
Firma la care este hostat: CsForce
P.S.: Acuma modific numele la sv !
Gt: http://olkc2a189.netvigator.com/server_ ... 114:27015/
Re: [Cerere DNS] Rs.EuropaCs.Ro / Respawn.EuropaCs.Ro
#5
Sa zicem dar,fa ceva cu Average-ul.Sa il vad peste 5,daca nu schimbam pro in contra

Re: [Cerere DNS] Rs.EuropaCs.Ro / Respawn.EuropaCs.Ro
#6
Nu ai average
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Cerere DNS] Rs.EuropaCs.Ro / Respawn.EuropaCs.Ro
#7
Average 1| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |
Re: [Cerere DNS] Rs.EuropaCs.Ro / Respawn.EuropaCs.Ro
#8
Mai devreme ai zis ca il faci de furien, acuma de respawn 


