Propunere avatare

#1
Propunere: marirea dimensiunilo la avatat
Print-uri(daca este cazul):-
De unde v-ati inspirat: de la mine
Crezi ca va ajuta comunitatea? Daca da, la ce?: o va ajuta dandui un + de frumusete
Descrierea propunerii: Propun sa se mareasca dimensiunile la avatar din 250 la 300 pentu ca un avatar 150x300 arata mult mai bine ca unu 160x250...nu e asa de greu de pus in aplicare si chiar ar arata mult mai bine
https://SecreLocal.com - Mia Kayla Judy Blooms Bamby Belle Sofia - No Selfie - Anonymous Adult Dating - Cam Chat Private Lady

Re: Propunere avatare

#8
:PRO: arata mai bine
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Propuneri forum”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator