[Prezentare] MagicBlood

#1
Nume:
Varsta: 14 ani fac 15
Oras: Bucuresti
Email: rock_andrei_45@yahoo.com
SteamID: wdazone30
Hobby: Fotbal , cs :)
O poza cu tine: O sa pun la profil .. sunt nou
Cateva detalii despre tine: Pai.. experienta de admin 8-9 luni , inteleg repede .. tin cu steaua .. joc fotbal .. si cam atat :)
De unde ai auzit de noi: Pai.. am scris pe google "comunitati de incredere"
Iti place comunitatea? : Da , foarte mult :)

Re: [Prezentare] MagicBlood

#2
Welcome
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Esti nou? Prezinta-te!”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori