[Cerere] sub-zerooo

#1
Numele de pe forum: sub-zerooo
Numele real: David
Varsta: 15
Email: fnaticjasper.furienecs@yahoo.ro
Vechime: Aproape 3 luni
Posturi: 320 +
Categoria in care vrei sa fii Manager: Stiri IT ( Tutoriale, Resurse si Suport IT )
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 5-6 ore
De ce vrei acest grad?: Sa ajut serverul, sunt preocupat de calculatoare... mai bine zis obsedat...
Voturile mele pe Furien.EuropaCs.Ro: 3352, 3356, 3359, 3363,

Multi ma privesc ca pe un dusman, putini ma privesc ca pe un prieten.
~,,Iert dar nu uit"~
Respecta-ma si vei fi respectat.
Contact
1. Y!M: fnaticjasper.furienecs@yahoo.ro
2. Skype: jok3rul2012
3. Ts3: Furien.EuropaCs.Ro
4. Pe Server: Furien.EuropaCs.Ro
5. Telefon: 0765252919

Re: [Cerere] sub-zerooo

#3
:CONTRA:

Sunt destui manageri.
Nu esti activ, nu te-am mai vazut de nustiu cand pe forum, si te-ai trezit sa faci cerere.
Si esti bleg, nu te vei descurca :))

Re: [Cerere] sub-zerooo

#4
:CONTRA: suntem destui , și abia găsesc eu la știri it sa postez , nu vreau sa ne certam
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere] sub-zerooo

#7
:RESPINS:
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Încuiat

Înapoi la “Cerere Manager Resurse”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator