[Cerere] moderator RedFucker

#1
Numele de pe forum:RedFucker
Numele real:Omar
Varsta:15
Email: schumacher.mihail@yahoo.com
Vechime:5 luni si 4 zile
Posturi:115
Categoria in care vrei sa fii moderator: Zm2.Europacs.ro
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?:2-3 ore pe zi in timpul scolii iar in weekend 4-5 ore
De ce vrei acest grad?: sa ajut serverul prin prezenta mea
P.S:stiu că am posturi cam putine dar dupa ce o să am gradul de moderator o sa creasca vazand cu ochii
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » El este fondatorul !
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » Redfucker e seful nostru !
Imagine
Imagine
Imagine

Re: [Cerere] moderator RedFucker

#5
:CONTRA: Ai mai fost respins azi :-j
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere] moderator RedFucker

#6
Tu crezi ca iei moderator unde ti se scoala?
Stai pe tusa,ca oricum nu iei nicaieri,mai ales ca esti paralel in privinta asta.
Respins,tc.
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Încuiat

Înapoi la “Cerere Moderator”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori