Reclamatie Gr0parul

#1
Numele tau in Joc: SwiffteR
Numele Adminului reclamat: Gr0parul
Data si ora:22:39
Harta:zm_trial
Motivul reclamatie: mia dat ban degeaba credea ca nus cel adevarat dar eu am slot si numi stie nimeni parola
Dovada: http://imgur.com/DDLbqpR
Votes Zm.EuropaCs.Ro
Votes:15848.

Respectate pe tine si vei fi Respectat!

Re: Reclamatie Gr0parul

#3
Vorba lui,de unde ai tu slot? Ceva nu e in regula cu tine,o sa vad maine ca acum mie somn,iar in legatura cu reclamatia
Contra.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Reclamatie Gr0parul

#5
:CONTRA: a luat numele ala pentru ore. Crysti ori schimbai numele ori Remov :-B
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu <3
----------------------------------------------------------
Imagine

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915

Re: Reclamatie Gr0parul

#9
Reclamatie respinsa.
Ti-am trimis PM sa-ti alegi alt nume.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Reclamatii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori