Re: Reclamatie: B@lakAngel

#1
Numele tau in Joc: GrWyLY
Numele Adminului reclamat: B@lakAngel
Data si ora: 22.7.2015 16:44
Harta: no cunosc e noua
Motivul reclamatie: Da kick aiurea la jucatori vroiam sai dau kick lui dar i-a dat Vincent ban.
Dovada: http://imgur.com/HcXUl8W
Voturile depe servarul cs.europacs.ro:18211,18245,18257,18284,18300,18363

Re: Reclamatie: B@lakAngel

#3
Imi cer scuze pt tot voi respecta totul deacum :T/C:
My votes on Zm.EuropaCs.Ro

Voturi:15859--> 15874--> 15884--> 15938--> 15949--> 15960--> 16049--> 16060--> 16069--> 16073--> 16093--> 16159--> 16172-->16181-->16199.





Cu respect BackAngel

Re: Reclamatie: B@lakAngel

#4
Nu decizi tu sa se închidă topicul iar cu reclamația :PRO: ramai la vip .
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Re: Reclamatie: B@lakAngel

#5
2 reclamatii active + pe acelas motiv. :PRO:
Voturi: 15548 15570 15588 15602 15631 15657 15680 15697 15715 15735 15764 15786 15812 15844 15861 15878 15896 15934 15948 15957 15983

Re: Reclamatie: B@lakAngel

#6
Reclamatie acceptata.
A pierdut accesul la kick. Drept urmare, la comanda admin_who nu va mai aparea nici la VIP.
Insa, vip-ul va continua sa fie activ pana la expirare.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Reclamatii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori