Re: Reclamatie: B@lakAngel

#1
Numele tau in Joc: GrWyLY
Numele Adminului reclamat: Domnul B@lackAngel
Data si ora: 10:44/06.08.2015
Harta: :ymhug:
Motivul reclamatie: Era nemesis si tot foloseau jet si lm mai ales B@lackAngel si cand avea admin tot folosea dar numi mergea snahopuri-le ca nu era 2 reclamatie si tot se da smecher ca na folosit X( .
Dovada: http://imgur.com/mbPhAgv , http://imgur.com/FWKDCAi , http://imgur.com/pAlj5RR
Voturile mele:16059,16051,16040,16061, 16062,16065,16108,16109,16123,16124

Re: Reclamatie: B@lakAngel

#3
:CONTRA: Eu am vb ceva cu tine , dar vad e prea greu ... Ai vip, puteai da si tu + ca din cate știu a pierdut accesele , nici daca vroia nu putea da.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Re: Reclamatie: B@lakAngel

#5
:CONTRA: Dovezi insuficiente...
Voturile mele pe Zm.Europacs.ro :15325,15378,15428,15442,15459,15472,15484,15497,15507,15520,15529,15540,15550,15562,15593,15611,15643,15676,15694,15724,15749,15931,15962,15989,16001,19932,19940,19945
Încuiat

Înapoi la “Reclamatii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori