[Cerere Slot] undeRRRRRR!

#1
Nume real: Popescu Andrei-Radu
Nume in joc: undeRRRRRR!
Varsta: 19
Email: zxesthefan@yahoo.com
Ore jucate: 18
Voturi: 17515
Steam (ON/OFF): ON
De unde ai aflat de server?: Am devenit de ceva vreme pasionat de zombie mode și căutam server. Ăsta mi-a plăcut cel mai mult.
Ai citit regulamentul?: Da.
Orele în care ești dispus sa stai pe server: O să stau cât de mult pot.
De cât timp joci pe server: 1 săptămână cred.
Motivul pentru care vrei Slot: Să nu mai inte toți copilașii de 9 ani pe server cu numele meu și să îmi consume ammo.
graffiti artist

Re: [Cerere Slot] undeRRRRRR!

#9
:CONTRA: Nu respecți cerințele.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere Slot] undeRRRRRR!

#10
Cerere respinsă.
Regulamentul nu a fost citit și respectat.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori