[Cerere Moderator] Monkey D. Luffy

#1
Numele de pe forum: Monkey D. Luffy
Numele real: Emanuel
Varsta: 16
Email: emyrangers2008@yahoo.com
Vechime: Am Multă
Posturi: 5901
Categoria in care vrei sa fii moderator: Cafenea
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: Oricât e nevoie
De ce vrei acest grad?: Deoarece este o șansă și pentru mine sa avansez , deoarece vreau sa ajung la un alt nivel + ca de mult vroiam sa am acest grad și o sa dau ce pot sa ajut comunitatea și mai mult.



EDIT : Andy , sper ca ști ca dacă iau renunț la mr , nu ?
Ultima oară modificat Mie Feb 24, 2016 5:36 pm de către DarkAngel2, modificat 1 dată în total.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Moderator”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori