Cerere Slot

#1
Nume in joc: DaZeTTT
Ore jucate: http://www.gametracker.com/server_info/ ... ry=DaZeTTT
Voturi: 19414
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?:De la Crysty de mult timp il stiu!Dar m-am lasat de zm si de aceea nu am mai intrat!
Ai citit regulamentul?: Posibil ca slot
De cât timp joci pe server:de 2 zile
Motivul pentru care vrei Slot:sa nu mi se fure ammo!

Re: Cerere Slot

#2
:CONTRA: Nu ai activitate.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: Cerere Slot

#3
:CONTRA: nici macar 5 ore nu ai pe sv .... nu indeplinesti cerintele
Voturi : 18113/18131/18149/18166/18189/18207/18222/18239/18267/18320/18347/18370/ 18471/18511/18625/18656/18736/18765/18831/18925/18943/19095/19166/19238/ 19522
Voturi StarZM : 2367/
Imagine
FreeRunning is my life :3 !!!

Re: Cerere Slot

#4
:CONTRA: nu ai activitate. incetati sa aduceti tot felul de motive: il stiu pe cristii sau am avut pe alte servere... nu reprezinta avantaje!
Let the amateurs survive!

[bulina]Voturi:2216>2223>2237>2253>2272>11475> 11490>11515>11524>11535>11545>12929>12978>
12993>13010>13040>13062>13197>13254>13273>18487>18497>18513>18527>18546>18568>
18585>18605>18676>18716>18793>18810>18880>18897>18932>18956>19006>19024>19204> 19310>19383>19427[/bulina]

[bulina]https://www.youtube.com/channel/UCAokNp ... Qp8lAViyAg[/bulina]
Imagine

Re: Cerere Slot

#5
:CONTRA: Nu ai activitate mai fa ore si revino...
[bulina]voturi:19247-19255-19260-19267-19273-19286-19289-19306-19320-19334-19366-19377-19386-19399-19432-19454-19465-19490-19503-19550[/bulina]

Re: Cerere Slot

#7
Cerere respinsa.
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator