Numele de pe forum: #.RedX
Numele real: Petrica
Varsta: 15
Email: ungurean_petrica@yahoo.com
Vechime: Am 1 an
Posturi: 5000+
Categoria in care vrei sa fii moderator: Admin Server
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 5 ore in fiecare zi !
De ce vrei acest grad?: Sa ajut ca pana acuma , SI VREAU SA INCERC SI ALT GRAD ACUM CA E LOC LIBER :-?Ma descurc .
Re: [Cerere Moderator] #.RedX
#4
Bucura-te ca ai primit Manager Resurse! Ce-ti trebe atatea grade? Stai si ocupa-te de gradul actual.

Re: [Cerere Moderator] #.RedX
#8
Trb sa aștepți 7 zile .
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Cerere Moderator] #.RedX
#9"Dati-mi o sansa sa vedeti ca nu o sa mai pierd gradul si o sa il pastrez mult timp ."
Profita de Manager Resurse, nu schimba gradele aiurea.
#Contra
Profita de Manager Resurse, nu schimba gradele aiurea.
#Contra




