Nume de pe forum: #Tw1sT
Gradele actuale: Designer
Motivul retragerii: Stau fac vechime , posturi si activitate ,si nu ma aleg cu nimic.
Data de incepere: Acum
Re: Retragere Tw1sT
#2Ba si tu ?
Ce inseamna ca faci vechime, posturi si activitate ca oricum poti ajunge si mai sus doar ca tu te lasi, iarasi revi si tot asa si asa normal ca nu are incredere in tine..
Bafta ce sa spun.
Ce inseamna ca faci vechime, posturi si activitate ca oricum poti ajunge si mai sus doar ca tu te lasi, iarasi revi si tot asa si asa normal ca nu are incredere in tine..
Bafta ce sa spun.
Re: Retragere Tw1sT
#4Bafta !

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: Retragere Tw1sT
#5Cerere acceptata.
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"

