[LMA] La multi ani, #Gaby!

#1
La multi ani, Gabou!! Esti cel mai fraier om din lume, dar esti fraierul nostru! :x Sa ai o viata lunga plina de impliniri, gagici multe, sanatate si noroc! Tu esti IT-istul si Hackerul #1 din toata Romania! :ymhug: :x Inca o data, la multi ani!!!! :-*
Imagine

Re: [LMA] La multi ani, #Gaby!

#3
La mulți ani țăranului.
"Datoria mea a platit-o EL,
Sangele ce-a curs este-al lui IISUS
De blestem,pacat nu mai sunt legat
Fiul a platit,sunt eliberat"

Re: [LMA] La multi ani, #Gaby!

#7
La mulți ani ba ! Leh zaien para pentru mine.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [LMA] La multi ani, #Gaby!

#8
La multi ani Gaby !
Succes sa inveti cat mai multe despre informatica si peste ani sa ajungi o persoana cunoscuta in toata lumea.
La multi ani si iti doresc sa fii mereu fericit si aproape de cei dragi.
Imagine
Încuiat

Înapoi la “Discutii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Google [Bot] și 1 vizitator