Cerere Retragere GoldenForce

#1
Numele Real:Gabriel
Numele de Admin: SantaDead
Numele de pe forum:GoldenForce
Gradul actual:Am Cerere Acceptata , Dar Nu Am Gradul Bagat Ca Nu Am Dat Email
Motivul retragerii:Sunt mai mult pe Zp
Data de incepere:Acum
Nu Astepta Oportunitatea,Fa-ti Singur Una...Europacs>BestServer

Voturile mele pe Furien.EuropaCs.Ro : 5908 , 5914 , 5944 , 5947 , 5951 , 5952 , 5961 , 5971 , 5984 , 5990 , 5996 , 6018 , 6033 , 6053 , 6079 , 6089 , 6169 !

Voturile mele pe Fury.EuropaCs.Ro : 15 , 20 , 21 !

Re: Cerere Retragere GoldenForce

#2
Bafta :/
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori