Numele Script-ului: Easy Player Report
Descriere: Scriptul face un SS la timpul serverului,scor, totul intr-un singur SS si dupa creeaza un demo numit "report" . E benefica deoarece ppoti aduna mai multe informatii intr-us SS decat intr-un demo. Mai multe detalii in link-ul de download.
Download: http://gamebanana.com/scripts/9698
Autor:Anonim
Sursa (Link-ul oficial): Gamebanana
Imagini: In link mai jos aveti o poza cu consola .
Propria parere: Util.
[Script] Easy Player Report
#1
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
