absenta TOoS

#1
Numele Real:Liviu
Numele de Admin:eX_-][TOoS
Numele de pe forum:eX_-][TOoS
Motivul absentei:nu prea mai pot juca cs....am si multe antrenamente...imi pare rau..
Perioada:nu sunt sigur
Data de incepere:azi
Data de incheiere:sa imi scoata adminu cristi si o sa ii dau eu pm.
Imagine
Imagine

Re: absenta TOoS

#3
o sa iti lipsim lipsa da poate iti faci putin timp si pt cs ...:)
Eu n-am prieteni, am rude... hai pupa-ma-n c*r

Re: absenta TOoS

#9
Sporr :*

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori