Problema

#1
Numele tau in Joc:Lexutzaa
Email:al3xandra979@gmail.com
PrintScreen (Daca aveti cum):
Descriere problema:Nu pot vota de ficeare data cand dau imi apare tot acelasi vot care a fost inainte :(
Voturi:9656/9671/9695/9716/9750/9797/9825/9845/9867/9880/9901/9923/11224/11261/11280/11312/11333/11360/11384/11416/11475

Re: Problema

#2
Ce vot ? Mapa ? swarm ? Fa un screen :)

aaa , da acuma inteleg la ce vot te referi ... e asa cum zice kinder
Ultima oară modificat Mar Sep 02, 2014 9:37 am de către DoofeRsmitZ, modificat 1 dată în total.

My momma told me - one day I'ma grow up big and I'ma be a king
And my poppa told me - It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams cuz' they'll get you through this
So called life,they call living but I call it strange and I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

MACKLEMORE
'I don`t cotrol life, but i control how i react to it'

Re: Problema

#3
Pai poti vota 1 data la 24 de ore. Daca ai dat vot la 23 pot vota maine la 23
Imagine
Imagine

Re: Problema

#4
Pai ala e baiu pe site pe freakz nu pot vote nu pot vota nici ieri nu mia mers :( daca e votu 11523 si eu dau vot tot atata imi lasa :(
Voturi:9656/9671/9695/9716/9750/9797/9825/9845/9867/9880/9901/9923/11224/11261/11280/11312/11333/11360/11384/11416/11475

Re: Problema

#6
Trebuie sa votezi o data la 24 de ore ca sa iti apara urmatorul vot.
Încuiat

Înapoi la “Raportare Problema”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori