[Portofoliu]C.D.C

#1
Numele tau:Calin
Numele de pe forum:C.D.C
Avatare:Acestea sunt primele mele lucrari
Imagine
Imagine
Semnaturi:-
WallPaper-e:-
Altele:-
Ultima oară modificat Mie Dec 17, 2014 6:31 pm de către .DanNi, modificat 1 dată în total.
Imagine
Imagine

Re: [Portofoliu]C.D.C

#3
Mie imi plac,avand in vedere ca esti la inceput,mai ales scrisul.Bafta
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Portofoliu]C.D.C

#8
Când faci textul . La optiuni dăi doar un drop shadow de 1.0.1 sau 2.0.2 . Şi dacă vrei să foloseşti stroke fă-l de 1 px şi scadei din opacity. Dăi o culoare simplă pentru început.
Imagine

Înapoi la “Creatii 2D & 3D”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori