[Cerere Ban] SANTA

#1
Numele tau in Joc: MasteR
Numele Jucatorului reclamat: SANTA
Data si ora: 16/04/2015 17:00 - 17:15 (Logo-urile)
Harta: de_dust
Motivul: Speed
Dovada: DEMO

EDIT: STEAMID: STEAM_0:0:1253604666 E sub alt nume acum. Nu mai e SANTA.
Ultima oară modificat Joi Apr 16, 2015 5:33 pm de către bOGdI, modificat 1 dată în total.

Re: [Cerere Ban] SANTA

#2
:PRO: O sa il banez cand intru ,o sa revin cu edit
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere Ban] SANTA

#3
Jucatorul a fost banat si pe IP.
Cerere acceptata.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Ban”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori