[Reclamaţie]Farfurie&dileeees

#1
Numele tau in Joc: Nell
Numele Adminului reclamat:Farfurie&dileeees
Data si ora:28.06.2015/21:00
Harta: zm_lila_panic
Motivul reclamatie: Kick pentru o regulă care nu cred că există ..
Dovada:
Imagine
Imagine
Designer EuropaCs Community
Imagine

Re: [Reclamaţie]Farfurie&dileeees

#2
:CONTRA: Daca pui lm su zm se creeaza bug si va pomeniti cu scorul 10000 -0 ,e o regula dar nescrisa,avand in vedere ca a atentionat nu vad ca a gresit...
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Reclamatii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori