Numele Real: Madalin
Numele de Admin: HKS
Numele de pe forum: zHKS
Motivul absentei: Probleme cu pc-ul.
Perioada: Cam de o saptamana merge prost , acum e in faza critica , deci 11.07.2015
Data de incepere: 12.07.2015
Data de incheiere: -
Vreau sa am slot pana revin
Re: [Absenta] HKS
#2Bafta cu pc.
Voturi: 15548 15570 15588 15602 15631 15657 15680 15697 15715 15735 15764 15786 15812 15844 15861 15878 15896 15934 15948 15957 15983
Re: [Absenta] HKS
#3Mult noroc 

assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Absenta] HKS
#4Sa-l faci cat mai repede 
Voturile mele pe Zm.Europacs.ro :15325,15378,15428,15442,15459,15472,15484,15497,15507,15520,15529,15540,15550,15562,15593,15611,15643,15676,15694,15724,15749,15931,15962,15989,16001,19932,19940,19945
Re: [Absenta] HKS
#6Imi pare rau, insa ai ramas fara admin.
In ultimele 30 zile, doar in 6 zile ai avut "activitate" daca pot spune asa.
In ultimele 30 zile, doar in 6 zile ai avut "activitate" daca pot spune asa.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!


