Cerere SLOT [tHe_KiLlEr]

#1
Nume real: Darius
Nume in joc:tHe_KiLlEr
Varsta: 14
Email:bun_darius@yahoo.com
Ore jucate: http://www.gametracker.com/player/tHe_K ... 102:27015/
Voturi:8052,8067,8185,8528,8541,8543,8554
Steam (ON/OFF): off
De unde ai aflat de server?:Prieteni
Ai citit regulamentul?: Probabil ca SLOT
Orele în care ești dispus sa stai pe server:Acum ca e vacanta o sa intru cat pot eu de des.
De cât timp joci pe server:De o luna jumate.
Motivul pentru care vrei SLOT:Mi se fura ammo.Sunt playeri care intra cu numele meu.

Re: Cerere SLOT [tHe_KiLlEr]

#2
:T/C: Mai ai o cerere activa.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori