absenta medica D!@BLO

#1
Numele Real: Dany
Numele de Admin: D!@BLO
Numele de pe forum: ReX
Motivul absentei: sunt ranit la cot si la mana si la picor la genuchi rau nu pot sa merg bine si ma doare mana rau , la mana mi se vad icrele din piele aproape se vede osu
Perioada: pana ma vindec
Data de incepere: azi
Data de incheiere: pana ma vindec
Imagine
Hell.EuropaCs.Ro
Voturile mele :4462

Re: absenta medica D!@BLO

#2
Insanatosire grabnica, bafta. :3
"Învaţă să oferi ceea ce primeşti. Învaţă să plângi doar atunci când zâmbeşti."

Re: absenta medica D!@BLO

#4
:T/C: La cerere.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Absente & Retrageri”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori