parteneriat radiomixbv

#1
Nume Site: Radio Mix Brasov
Adresa Site: http://radiomixbv.tk/
Vechime Site: 2 luni
Numar vizite: Intre 200-500
Administratori: Eu
Contact: n_bogdan1998@yahoo.com / skype : bogdanioio
WTA / T5 / STATS: http://www.wtastats.ro/stats/bogdanioio
Cod Mini-Banner:

Cod: Selectaţi tot

<!-- BEGINS: AUTO-GENERATED Museter CODE -->
<!-- unlimited Radio Hosting Museter.com plans start at $6.95 visit http://www.museter.com -->
<script type="text/javascript" src="http://www.museter.com/mrp.js"></script>
<script type="text/javascript">
MRP.insert({
'url':'188.212.104.254:9000',
'codec':'mp3',
'volume':50,
'introurl':'http://188.212.104.254:9000/;',
'autoplay':true,
'buffering':5,
'title':'RadioMix',
'welcome':'Welcome',
'wmode':'transparent',
'skin':'faredirfare',
'width':269,
'height':52
});
</script>
<!-- ENDS: BEGINS: AUTO-GENERATED Museter CODE -->
<!-- unlimited Radio Hosting Museter.com plans start at $6.95 visit http://www.museter.com -->

Re: parteneriat radiomixbv

#4
:PRO:

De ce nu, nu ar strica sa avem mai multi parnerii din toate domeniile,in afara de cei cu counter-strike.


Nu inteleg care ar fi problema daca e gratis?
Sincer, hostul vostru este gratuit.
La fel si domeniul este gratis.
:CONTRA:
Ultima oară modificat Sâm Aug 01, 2015 10:21 pm de către VincenT, modificat 1 dată în total.
Imagine

Re: parteneriat radiomixbv

#6
Sa zicem :PRO: pt membrii dar vezi sa schimbi domeniul.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: parteneriat radiomixbv

#8
Host-ul nu este gratis ! Radio-ul este platit merge NON-STOP ! , domeniul in schimb e gratis dar urmatoarea luna adica pe 15-16 august il schimb in .ro si atunci vom avea si domeniu .ro !
Încuiat

Înapoi la “Cerere Parteneriat”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Bing [Bot] și 4 vizitatori