[Cerere ban] Cr1$t1

#1
Numele tau in Joc: xXAndyXx
Numele Jucatorului reclamat: Cr1$t1
Data si ora: 4 August 2015, 21:20
Harta: :-??
Motivul: Limbaj vulgar.
Dovada: http://imgur.com/iajl77B


EDIT (by Itachi) :Cer T/C , a fost banat de killer.
Ultima oară modificat Mar Aug 04, 2015 11:42 pm de către DarkAngel2, modificat 1 dată în total.
Motiv: Data viitoare folosește tu EDIT, nu eu .Data viitoare când mai faci 2xPost ai warn !
Imagine

Re: [Cerere ban] Cr1$t1

#2
Cer T/C , a fost banat de killer.

:T/C:
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Ban”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori