Numele Fondatorului: OeLLL (eu) , DanN , FlorinLKY
Varsta Fondatorului: 16(eu)
IP-ul Serverului: 195.178.102.147:27015
DNS: Surf.EuropaCs.Ro
Joc: CS 1.6
ID Contact: gamingpufuletz@yahoo.com
Average: 2, dar o sa le maresc
Mod : Surf
Sloturi: 24
Locatie Host: Sinaia
Firma la care este hostat: TrueHost
Re: [CERERE DNS] Surf.EuropaCs.Ro
#2
chiar daca ai average 2 e server de surf si imi place
surf-ul+ca nu avem server de suft in comunitate..
Sper sa fiti seriosi daca va acordam aceasta seansa..

2. Daca nu poti sta langa o persoana la rau,nu ai dreptul sa stai langa ea la bine!
3. Iubirea este viata,daca nu iubesti nu poti sa zici ca traiesti!
4. Nu vinde ieftin o prietenie veche,deoarece vei plati scump pentru una noua!
5. Ai fi puternic inseamna a face pe cineva cu inima franta sa zambeasca chiar si atunci cand sufletul tau este ranit!
Re: [CERERE DNS] Surf.EuropaCs.Ro
#3
nu stiu daca a fost vodata servar de suft in comunitate Mareste average+ , si sa fiti seriosi si sa pastrati servarul mult timp...
Fost Designer EuropaCs.ro
Contact:
1.Y!M: yo_aka2000@yahoo.com
2.Skype: Le.noru
3.Pm pe Forum:Faraon
4.Pe Servar: Nick-> Faraonu 
----------------------------------------------------------

Voturile mele pe Cs. astea noi, Voturi: 16817 16831 16841 16853 16866 16874 16893 16915
Re: [CERERE DNS] Surf.EuropaCs.Ro
#6
Cu condiția sa te tii de treaba ...
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [CERERE DNS] Surf.EuropaCs.Ro
#7
N-am vazut nici o data in comunitate un server de surf, ar fi interesant sa avem unul
Bafta cu serverul

Re: [CERERE DNS] Surf.EuropaCs.Ro
#10
Server de surf 

