Numele tau de pe forum: 2ShoTs
Numele celui reclamat de pe forum: nu stiu, sunt nou
Data si ora: 5-01-2016, 22:45
Motivul reclamatie: foloseste jetpack-ul la nemesis, si propune ramanand ultimul cu nemesis, ca acesta sa lase free
Dovada: http://imageshack.com/a/img905/3801/xUG8bn.png
Re: [reclamatie] dau de pica netu
#2
Nu e nimeni în staff cu acest nume.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [reclamatie] dau de pica netu
#3Ai gresit sectiunea.
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |

