[cerere]Andreiutzu!_!

#1
Numele de pe forum: Andreiutzu!_!
Numele real: paul andrei
Varsta: 16
Email: paulnastase930@yahoo.com
Vechime: 4 luni
Posturi: 529
Categoria in care vrei sa fii Manager: resurse
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 5-6 chiar mai mult
De ce vrei acest grad?: sa ajut comunitatea
Imagine
Zmc.europacs.ro:Moderator
Manager Resurse EuropaCs
cum sa dai de mine:
]Pe forum: pm
YM: paulnastase930@yahoo com
Fb: paul andreiutzu fcsb
Nr meu: 0725465236

Re: [cerere]Andreiutzu!_!

#4
:CONTRA: Nu prea te-am văzut
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [cerere]Andreiutzu!_!

#6
De unde apareti ma toti anonimii si faceri cerere intrare in staff?
Mie mi.ar fi rusine sa ma trezesc ca ... snobul sa fac o astfel de cerere, sincer.
:CONTRA:
Si argumentarea : nu ai activitate(desi nu ar mai trebui s.o spun dar sistemul o cere...)
Imagine

Re: [cerere]Andreiutzu!_!

#8
Cerere respinsa.
N-am cerut la nimeni niciodata,
Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea.
Am dat totul fara nici o plata,
Nevoind nimic sa mi se dea.

@Virgil Carianopol
Vezi-ti de treaba si retine:
"E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni".

@Kazi Ploae
Încuiat

Înapoi la “Cerere Manager Resurse”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator