[Cerere Mananger Resurse] R^dFuCk3r

#1
Numele de pe forum: R^dFuCk3r
Numele real: Omar
Varsta: 15
Email: schumacher.mihail@yahoo.com
Vechime: inca o luna si am 1 an
Posturi: 1739
Categoria in care vrei sa fii Manager: M.R posteaza peste tot unde modereaza ei
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 4-5ore
De ce vrei acest grad?: sa ajut forumul vazand ca sunt numai 2 manageri resurse.
P.s: nu mai am grad acolo,si promit ca nu o sa mai fac absente inutile.In plus dupa cum Andy a primit o a doua sansa presupun ca merit si eu tot o a doua sansa tinand cont ca a facut ca si mine.
EDIT: am avut acel grad si ma descurcam cu el iar daca nu stii motivul pentru care am luat remove ti-l zic eu:Absente inutile.
Ultima oară modificat Joi Feb 18, 2016 5:16 pm de către R^dFuCk3r, modificat 1 dată în total.
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » El este fondatorul !
Adi. « Lun Noi 16, 2015 4:40 pm » Redfucker e seful nostru !
Imagine
Imagine
Imagine

Re: [Cerere Mananger Resurse] R^dFuCk3r

#4
:CONTRA: Sunt unii care merita mai mult decât tine , sorry ...
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Manager Resurse”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator