Nume in joc: [MrS] AlexTzu
Ore jucate: nu am multe
Voturi: nici atat
Steam (ON/OFF): OFF
De unde ai aflat de server?:de la memoria mea
Ai citit regulamentul?: Posibil ca slot
De cât timp joci pe server:de un an si jumatate
Motivul pentru care vrei Slot: sa nu mi se fure numele
Re: [cerere slot] [MrS] AlexTzu
#2Voturi : 18113/18131/18149/18166/18189/18207/18222/18239/18267/18320/18347/18370/ 18471/18511/18625/18656/18736/18765/18831/18925/18943/19095/19166/19238/ 19522
Voturi StarZM : 2367/
FreeRunning is my life :3 !!!
Voturi StarZM : 2367/

Re: [cerere slot] [MrS] AlexTzu
#3gametracker te contrazice! pe tine te stiu ca ai multe voturi furate! 

Let the amateurs survive!
[bulina]Voturi:2216>2223>2237>2253>2272>11475> 11490>11515>11524>11535>11545>12929>12978>
12993>13010>13040>13062>13197>13254>13273>18487>18497>18513>18527>18546>18568>
18585>18605>18676>18716>18793>18810>18880>18897>18932>18956>19006>19024>19204> 19310>19383>19427[/bulina]
[bulina]https://www.youtube.com/channel/UCAokNp ... Qp8lAViyAg[/bulina]
[bulina]Voturi:2216>2223>2237>2253>2272>11475> 11490>11515>11524>11535>11545>12929>12978>
12993>13010>13040>13062>13197>13254>13273>18487>18497>18513>18527>18546>18568>
18585>18605>18676>18716>18793>18810>18880>18897>18932>18956>19006>19024>19204> 19310>19383>19427[/bulina]
[bulina]https://www.youtube.com/channel/UCAokNp ... Qp8lAViyAg[/bulina]

Re: [cerere slot] [MrS] AlexTzu
#5
Nu ai activitate.
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [cerere slot] [MrS] AlexTzu
#6
Imi pare rau esti un om bun dar nu ai acctivitate+ nici voturi!https://PrivateLadyEscorts.com - Live Streaming Chat - No Verify - Anonymous Casual Dating - Where To Meet Local Private Lady
Re: [cerere slot] [MrS] AlexTzu
#7Cerere respinsa.
| N-am cerut la nimeni niciodata, Chiar de-a fost sa rabd, in viata mea. Am dat totul fara nici o plata, Nevoind nimic sa mi se dea. @Virgil Carianopol | Vezi-ti de treaba si retine: "E treaba ta sa spui ce vrei si sa nu conteze pentru nimeni". @Kazi Ploae |

