[Cerere Moderator] Aang

#1
Numele de pe forum: Aang
Numele real: Andrei
Varsta: 16
Email: gabitzu_mihalak@yahoo.com
Vechime: Din 2013
Posturi: 2000+
Categoria in care vrei sa fii moderator: Lider Admin Server
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: Dupa ce vin de la scoala toata ziua..
De ce vrei acest grad?: Vreau sa revin si sa ajut si eu cu ceva.
Imagine

Re: [Cerere Moderator] Aang

#5
:CONTRA: Trb sa aștepți 7 zile.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Moderator”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori