[Cerere Moderator ] Mr.Optical

#1
Numele de pe forum: Mr.Optical
Numele real: Marian pop
Varsta: 16
Email: marian.marian180@yahoo.com
Vechime: Aproape un an
Posturi: 300 +
Categoria in care vrei sa fii moderator: Lider Admin Server
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: 3/4 ore pe zi.
De ce vrei acest grad?: Stiu sa lucrez cu acest grad, si sa fiu mai mult de ajutor daca designer nu mai primesc.

Edit : Puteti da t/c imi cer scuze, dar nu am verificat cate posturi trebuie.
Ultima oară modificat Joi Iun 02, 2016 2:00 pm de către Mr.Optical, modificat de 2 ori în total.

Re: [Cerere Moderator ] Mr.Optical

#8
:PRO: Nu sunt lideri.
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Încuiat

Înapoi la “Cerere Moderator”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori