Numele de pe forum: caNnab1s
Numele real: Valentin
Varsta: 18
Email: Profil
Vechime: 18 iul. 2014
Posturi: 6700+
Categoria in care vrei sa fii Manager:Toate categoriile destinate mr-ului.
Cat timp poti acorda forumului in fiecare zi?: Indeajuns sa pot posta.
De ce vrei acest grad?: Sa ajut.Doar atat pot sa spun.
Re: [Cerere Manager Resurse] caNnab1s
#2
AI fost MR si Lider MR mult timp și ti-ai facut treaba, ești mai mult decât potrivit.
Re: [Cerere Manager Resurse] caNnab1s
#3
Avem nevoie de manageri.
Respecți cerințele.
Ai mai fost manager, si te-ai descurcat.
Re: [Cerere Manager Resurse] caNnab1s
#4
Indeplinesti cerintele .
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Cerere Manager Resurse] caNnab1s
#5
Cum a primit Bogdy, asa meriti si tu Si sa nu uitam de trecutul tau, te-ai descurcat foarte bine cu gradul asta .

Re: [Cerere Manager Resurse] caNnab1s
#9Ma scuzi dar...Faza ca ti-ai facut forum..eh,pe mine m-a deranjat.Bogdy e Bogdy daca te gandesti la asta.
Adica bogdy a facut ceva pentru forumu' asta.
clar.
Uite cum se intoarce roata... 





