CERERE helper

#1
ume real:manuel
Numele in joc: Minecraft icb
Varsta:14
Primele 6 cifre din CNP:503452
Email:
Ore jucate(link gametracker.com):https://www.gametracker.com/player/Mine ... .ro:27015/
Gradul Dorit:helper
Steam (ON/OFF):
De unde ai aflat de server?:de pe google
Ai citit regulamentul?:N-am auzit de asa ceva
Orele în care ești dispus sa stai pe server:de la 14 la pana la 22
De cât timp joci pe server:de vro 2 ani
Ești în stare sa donezi minim 1 Euro pe Luna?:nustiu
Motivul pentru care vrei Admin:sa ajut playeri
Comenzile AMXX pe care le cunosti si ce fac fiecare:amx_ban amx_slapmenu amx_teammenu amx_ban (minute) + (motiv) amx_votemap amx_map amx_vote changemap yes/no da/nu :"p


Raportează acest mesaj :w* :o3 :o3 :o3 :o3

Re: CERERE helper

#2
:CONTRA:
Nu ai activitate + nu cred ca esti capabil de functie.
Like no bitch
You ain't noticed
Missing me
With the hoe shit
Cause I heard you kissed me
At a party
After you sucked the host's dick
And that's gross bitch
Not something to laugh at
You think it was coincidence
That I wouldn't snap back
Every time you tried to hit me up
On the Snapchat
I'm pissed
Cause it's 3 years
I couldn't have back
Fuck!
Yo, I thought we really clicked
But the whole time
I was dealing with her shit
I gave her 3 tries
But the bitch would never quit
She would sit on a dick
Just to see if it'd fit
Sir Skitzo - Isolated.

Re: CERERE helper

#4
:CONTRA: Nai activitate,nu te-am vazut pe srv niciodata!
Enjoy your life. Live it to the fullest.
You have enemies? Good. That means you’ve stood up for something, sometime in your life
If you live long enough, you’ll make mistakes. But if you learn from them, you’ll be a better person
Life is a dream for the wise, a game for the fool, a comedy for the rich, a tragedy for the poor
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator