Nume real: Marius Ciprian
Nume in joc: Michael.
Varsta: 17 ani
Email: marius970000@yahoo.com
Ore jucate: http://www.gametracker.com/server_info/ ... ry=Michael.
Voturi: 17407 si 17530
Steam (ON/OFF): ON
De unde ai aflat de server?: De pe internet.
Ai citit regulamentul?: Posibil ca Slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: Luni -Vineri ( dupaamiaza ) iar in weekend orcand e nevoie.
De cât timp joci pe server: De foarte mult timp ( am mai jucat si cu numele de BlacK^anGeL )
Motivul pentru care vrei Slot: Nu vreau ca altii sa intre cu nick-ul meu.
Re: [Cerere Slot] Michael.
#3
Indeplinesti conditiile !


#.SKULL<< 23 Dec 2015 23:01>> Ghiaoreee , este patronul meu
Re: [Cerere Slot] Michael.
#4
e slot + indeplinesti cerintele
Think Fresh
Zm.europaCs.ro >.< Voturile mele sunt: 16799 ,16805, 17331,17453
Zm.europaCs.ro >.< Voturile mele sunt: 16799 ,16805, 17331,17453
Re: [Cerere Slot] Michael.
#5Felicitari ai voturile tale. Voteaza mereu server-ul !!!
cu conditia sa-ti maresti activitatea.
cu conditia sa-ti maresti activitatea.
Re: [Cerere Slot] Michael.
#8
Respecți cerințele
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Cerere Slot] Michael.
#9Cerere acceptată.
Trimite-mi următoarele date prin PM pana pe 08.12.2015 :
Nume slot :
Password :
E-mail :
Numele tău de pe forum :
Trimite-mi următoarele date prin PM pana pe 08.12.2015 :
Nume slot :
Password :
E-mail :
Numele tău de pe forum :
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!




