[Cerere Slot] Michael.

#1
Nume real: Marius Ciprian
Nume in joc: Michael.
Varsta: 17 ani
Email: marius970000@yahoo.com
Ore jucate: http://www.gametracker.com/server_info/ ... ry=Michael.
Voturi: 17407 si 17530
Steam (ON/OFF): ON
De unde ai aflat de server?: De pe internet.
Ai citit regulamentul?: Posibil ca Slot
Orele în care ești dispus sa stai pe server: Luni -Vineri ( dupaamiaza ) iar in weekend orcand e nevoie.
De cât timp joci pe server: De foarte mult timp ( am mai jucat si cu numele de BlacK^anGeL )
Motivul pentru care vrei Slot: Nu vreau ca altii sa intre cu nick-ul meu.

Re: [Cerere Slot] Michael.

#8
:PRO: Respecți cerințele
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Cerere Slot] Michael.

#9
Cerere acceptată.
Trimite-mi următoarele date prin PM pana pe 08.12.2015 :
Nume slot :
Password :
E-mail :
Numele tău de pe forum :
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Cerere Admin/Slot/VIP”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori