Numele tau in Joc: KdR.
Numele Adminului reclamat: eL3cTr0n^[;x]
Data si ora: -
Harta: -
Motivul reclamatie: Inactivitate
Dovada: Gametracker-ul ..
P.S: Eu stiu ca are admin..
Re: [Reclamatie] el3ctron
#2
Daca nu faceai reclamatia nici nu stiam ca avem un admin cu numele asta 
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem
Re: [Reclamatie] el3ctron
#4Sunt
pana nu mareste activitatea !
pana nu mareste activitatea !

#.SKULL<< 23 Dec 2015 23:01>> Ghiaoreee , este patronul meu
Re: [Reclamatie] el3ctron
#7A ramas fara admin in urma incidentului cu kick-urile si ban-urile.
Reclamatie acceptata.
Reclamatie acceptata.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs
Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!



