[Reclamatie] el3ctron

#1
Numele tau in Joc: KdR.
Numele Adminului reclamat: eL3cTr0n^[;x]
Data si ora: -
Harta: -
Motivul reclamatie: Inactivitate
Dovada: Gametracker-ul ..

P.S: Eu stiu ca are admin..
Imagine
Imagine

Re: [Reclamatie] el3ctron

#2
:PRO: Daca nu faceai reclamatia nici nu stiam ca avem un admin cu numele asta :))))
Imagine
"Uh, sama lamaa duma lamaa you
assuming I'm a human
What I gotta do to get it through
to you I'm superhuman
Innovative and I'm made of rubber
So that anything you say is ricocheting off of me and it'll glue to you
I'm never stating, more than ever demonstrating
How to give a motherf---in' audience a feeling like it's levitating
Never fading, and I know the haters are forever waiting
For the day that they can say I fell off, they'd be celebrating
Cause I know the way to get 'em motivated
I make elevating music …" - Eminem

Re: [Reclamatie] el3ctron

#7
A ramas fara admin in urma incidentului cu kick-urile si ban-urile.
Reclamatie acceptata.
Contact:
1. Pe forum: PM
2. Skype: europacs (CrYyStI EuropaCs.Ro )
3. FaceBook: Cristi EuropaCs

Disponibilitate : Joi - Duminică (10-22)
Număr de telefon : 0734 750 538
Imp: Dacă nu răspund, lăsa-ți un sms!
Încuiat

Înapoi la “Reclamatii”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator